Provel Sanayi ve Tic. A.Ş. markası olan Parex, 2011 yılında %100 yerli sermaye ile Türkiye’nin en yenilikçi markası olma amacıyla yola çıktı. 81 çeşit ürünle girdiği sektörde tüm satış noktalarında tüketicileriyle buluşan Parex, sadece iki yıl içinde büyük oyunculardan biri haline geldi. Bugün 300’e ulaşan ürün çeşidi ile 5 farklı kategoride faaliyet gösteren Parex, kimyasal olmayan temizlik yardımcıları pazarında en çok tercih edilen marka olarak pazar lideri konumundadır.
Parex’in bu başarısında hiç kuşkusuz temizliğe yenilikçi bir yaklaşım getiren özgün ürünler geliştirmesi yatmaktadır. Parex, kuruluşunun ilk yılında Türkiye’yi sektöründe büyük bir yenilik olan döner hazneli otomatik temizleme seti Twister ile tanıştırdı. Temizlikte yarattığı benzersiz kolaylıkla devrim yaratan bu ürün, aynı kategoride Parex’i liderliğe de taşıdı.
https://www.parex.com.tr